|
|
Grupa MOTYLKI - ZADANIA ZDALNE
ZADANIA ZDALNE 29 czerwca - 3 lipca 2020 |
EDUKACJA PRZEDSZKOLNA
Zadania na poniedziałek 29.06.2020 - (załącznik)
Zadania na wtorek 30.06.2020 - (załącznik)
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 29.06-03.07.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 29.06-03.07.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 22 - 26 czerwca 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 22.06-26.06.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 22.06-26.06.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 22.06-26.06.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 15 - 19 czerwca 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 15.06-19.06.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 15.06-19.06.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 15.06-19.06.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 8 - 12 czerwca 2020 |
RELIGIA
Zadania na tydzień 08.06-12.06.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 08.06-12.06.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 1 - 5 czerwca 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 01.06-05.06.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 01.06-05.06.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 01.06-05.06.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 25 - 29 maja 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 25.05-29.05.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 25.05-29.05.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 25.05-29.05.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 18 - 22 maja 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 18.05-22.05.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 18.05-22.05.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 18.05-22.05.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 11 - 15 maja 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 11.05-15.05.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 11.05-15.05.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 11.05-15.05.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 4 - 8 maja 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 04.05-08.05.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 04.05-08.05.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 04.05-08.05.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 27 - 30 kwietnia 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na 28.04-30.04.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 27.04-30.04.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 27.04-30.04.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 20 - 24 kwietnia 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 20.04-24.04.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 20.04-24.04.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 20.04-24.04.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 14 - 17 kwietnia 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 14.04-17.04.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 14.04-17.04.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 14.04-17.04.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 6 - 10 kwietnia 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 06.04-10.04.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 06.04-10.04.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 06.04-10.04.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 30 marca - 3 kwietnia 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 30.03-03.04.2020 - (załącznik)
RELIGIA
Zadania na tydzień 30.03-03.04.2020 - (załącznik)
RYTMIKA
Zadania na tydzień 30.03-03.04.2020 - (załącznik)
ZADANIA ZDALNE 23 - 27 marca 2020 |
JĘZYK ANGIELSKI
Zadania na tydzień 23-27.03.2020
✓ Strona internetowa - (załącznik). Po zalogowaniu się (przez konto Google, Facebook, bądź założenie konta na stronie Wydawnictwa Nowa Era) można odsłuchać wszystkie piosenki wraz z ich animacjami, rymowanki i historyjki. W ramach lekcji cyfrowych dostępne są także gry edukacyjne oraz ćwiczenia interaktywne.
RYTMIKA
Zadania na tydzień 23-27.03.2020
Kolejna dawka zabaw z muzyką na ten tydzień:
ZADANIA ZDALNE 16 - 20 marca 2020 |
Zadania na środę 18.03.2020
✓ Wysłuchanie opowiadania
Lucyna Krzemieniecka „O marcu, pannie Juliannie i o ptaszku”
Zbudził raz marzec pannę Juliannę.
- Spójrz, jak słoneczko błyszczy poranne! Idźże czym prędzej na spacer miły, już wszystkie panny to uczyniły.
Pyta Julianna tuż przed okienkiem.
- A jaką marcu, wziąć mam sukienkę?
- Weź tę leciutką, tę w kwiatki zwiewną, pogoda ładna będzie na pewno. I kapelusik ten z różyczkami. I pantofelki – te z dziureczkami.
Biegnie Julisia wesoła taka, zdejmuje lekką suknię z wieszaka. Bierze kapelusz pełen różyczek. Frr… już wybiegła. Mknie przez uliczkę i myśli sobie: „Pójdę w aleje, już się tam wiosna na drzewach śmieje”.
Lecz psotnik marzec pannę dogania, chmurami szybko niebo zasłania, zerwał się wiatr i deszcz chlusnął z cebra. Panna Julianna narobi krzyku:
- Ej psotny marcu, psotny deszczyku! – Mój kapelusik, on nie na deszcze!
I frr… pobiegła przebrać się jeszcze. Wzięła parasol, czapkę na słoty.
- Na nic mi teraz marcowe psoty!
Lecz marzec psotnik pannę dogania. Szepnął coś słonku, bo się wyłania i tak przygrzewa, i tak przypieka. Z panny pot spływa, panna narzeka:
- Ej, nie na słońce grube ubiory. Ależ ten marzec do psoty skory!
Miesza jak w garncu słońce i deszcze. Pójdę się chyba przebrać raz jeszcze.
Znów się przebrała, biegnie z podwórka. Ujrzał ją ptaszek, ten w szarych piórkach, i ćwierknął głośno:
- Dziwię się pannie, że piórka zmienia tak nieustannie. Ja, kiedy deszczyk mam na ogonku, wysycham sobie w marcowym słonku.
Rozmowa z dzieckiem kierowana pytaniami nt opowiadania
✓ Kreatywne słuchanie utworu Antonio Vivaldi „Wiosna” – improwizacja ruchowa do utworu z wykorzystaniem np. bibułowych pasków, wstążek https://youtu.be/jdLlJHuQeNI rozmowa nt nastroju muzyki, barw z jakimi się kojarzy, kolorów wiosny
✓ malowanie farbami do muzyki klasycznej
Zadania na czwartek 19.03.2020
„W marcu jak w garncu”
✓ Nawiązanie do zbliżającej się wiosny. Zabawa dydaktyczna: prawda czy fałsz.
- Rodzic wymienia zwiastuny wiosny. Jeśli mówi zdanie prawdziwe – dziecko klaszcze, jeśli zdanie nieprawdziwe, nikt nie. Przylatują bociany. Zakwitają przebiśniegi. Opadają liście. Robi się coraz cieplej. Pada śnieg. I inne
✓ Ćwiczenia oddechowe. Dzieci dmuchając na dłonie sprawdzają jak powstaje wiatr.
✓ Ilustrowanie ruchem rymowanki
Raz śnieg pada (rodzic rozsypuje papierowe białe kulki),
a raz deszcz (r. rozsypuje niebieskie kulki).
Czasem słońce wyjdzie też (r.pokazuje sylwetę słońca i rzuca ją na chustę).
Jedna chmurka, druga chmurka (r. pokazuje sylwety chmurek i rzuca je na chustę),
tu piorunek a tam wietrzyk.(r. pokazuje a następnie rzuca na chustę pomarańczowe skrawki papieru oraz paski niebieskiej bibuły).
Tak to w marcu właśnie bywa. Raz jest wiosna, a raz zima.
Zanim przyszła ciepła wiosna powiedzcie, co kapryśna pogoda nam przyniosła?...
✓ Dzieci rysują na białej kartce duży garnek, następnie „gotują” w garnku „marcową zupę”. Można wykorzystać pastele przedstawiając deszcz, śnieg i grad w dowolnym układzie kompozycyjnym, słońce. Garnki wycinamy i naklejamy na zielone tło, bo zbliża się wiosna. Pamiętajmy o zmienności marcowej pogody.
Zadania na piątek 20.03.2020
✓ Słuchanie wiersza:
Chodzi marzec – czarodziej
po chmurach, po lodzie,
aż tu nagle hokus-pokus:
i już pączki na patyku,
i już trawka na śnieżniku.
Och, ten marzec – czarodziej!
Chodzi marzec – czarodziej
po chmurach, po lodzie,
aż tu nagle hokus-pokus:
słońce rzuca swe błyskotki,
ze aż mruczą bazie kotki.
Och, ten marzec – czarodziej!
Chodzi marzec – czarodziej
po chmurach, po lodzie,
aż tu nagle hokus-pokus:
przez kałużę skaczą kaczki,
żółte kaczki – przedszkolaczki.
Och, ten marzec – czarodziej!
Rozmowa nt zmienności pogody w marcu kierowana pytaniami oraz spontaniczne wypowiedzi dzieci, rozwijanie mowy i myślenia.
✓ Rozwiązywanie zagadek słownych dotyczących zjawisk atmosferycznych i pogody: deszcz, wiatr, słońce, śnieg, burza.
Jest to złocista, świetlista kula, kiedy wcześnie wstaję – dzień nastaje, kiedy zaś zachodzi – to noc do nas przychodzi. (słońce)
Biały jak mąka, albo drobna kasza, gdy zaściele ziemię na sanki zaprasza. (śnieg)
Co to odgadnij! Pada z chmury w dół. Jest tylko na dworze, suchy być nie może. (deszcz)
Jasny zygzak na ciemnym niebie. Może podczas burzy przestraszyć i ciebie. (błyskawica)
Szumi, gwiżdże, czasem gna. Skąd i dokąd? Kto go zna? Dmucha, szarpie, czasem rwie. Po co? Za co? Kto go wie? (wiatr)
ZAŁĄCZNIKI BĘDĄ UDOSTĘPNIONE RODZICOM NA ZAMKNIĘTEJ GRUPIE NA FACEBOOKU.
JĘZYK ANGIELSKI
Odsluchanie piosenki:
RYTMIKA
Propozycje zabaw muzyczno – ruchowych w ramach zajęć rytmicznych:
✓ Proponuję zachęcić dzieci do aktywnego obejrzenia piosenek. Można tańczyć, podskakiwać, maszerować, podśpiewywać, lub zabawić się w małą, domową orkiestrę i z rzeczy dostępnych w domu stworzyć instrumenty i na nich zagrać do wybranych piosenek i melodii. Życzę udanej zabawy! Poniżej przykładowe linki:
|
|
|